Header Ads

Abou Bakr Dedah Kenapa Pilih Kelantan, Tolak Tawaran West Ham!

Abou Bakr Dedah Kenapa Pilih Kelantan, Tolak Tawaran West Ham!|Penyerang import baharu Kelantan, Abou Bakr Al Mel atau dikenali sebagai Bako telah mengesahkan ke TRW setelah menandatangani kontrak selama 1 setengah musim bermain di Liga Malaysia 2017. Bako telah diberi kepercayaan oleh KAFA sebagai penggempur serangan apabila pemain senegaranya Mohammed Ghaddar telah berhijrah ke JDT. Dalam kegembiraan itu, sebenarnya Bako telah mendapat tawaran dari kelab EPL, West Ham United tapi beliau menolak dan terus memilih Kelantan.

Abou Bakr Dedah Kenapa Pilih Kelantan, Tolak Tawaran West Ham!

Selain itu, juga beliau turut menolak beberapa tawaran daripada kelab terkemuka Arab Saudi yang mahu mendapat khidmat Bako untuk musim ini. Menurutnya beliau tertarik dengan skaud The Red Warriors selepas tahu rakannya Mohammed Ghaddar yang berpindah ke JDT.

Hal ini Ghaddar banyak menceritakan tentang Kelantan terhadapnya membuatkan dia berminat dan bersetuju beraksi bersama skuad TRW. Abou Bakr akan membuat penampilan pertama dalam Liga Super dimana akan menentang Pulau Pinang pada 24 Mei ini.

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.