Header Ads

Khairul Izuan Muatnaik Status Sedih Di Instagram, Isu Gaji Tertunggak!

Khairul Izuan Muatnaik Status Sedih Di Instagram, Isu Gaji Tertunggak! |Kem Kelantan terus melanda masalah satu per satu. Selepas isu tiga pemain utama skuad TRW akan berhijrah ke pasukan lain pada jendela perpindahan nanti. Kali ini pula isu dimana dalam satu muatnaik status di Instagram semalam, Khairul Izuan penyerang Kelantan telah menghantar satu status bernada kecewa dan terkilan.

Khairul Izuan Muatnaik Status Sedih Di Instagram, Isu Gaji Tertunggak!

Ini kenyataan Khairul Izuan ;

" Dimanakah sinar cahaya untuk aku kembali tersenyum, aku tidak meminta lebih sekurang-kurangnya untuk memenuhi poketku yang sudah kering".

Khairul Izuan Muatnaik Status Sedih Di Instagram, Isu Gaji Tertunggak!

Beliau turut menyertakan dengan beberapa #hashtag ;

Sabar, tawakal, dalam suka ada duka, saya kuat saya ada Allah dan percaya rezeki Allah itu luas.

Sudah tentunya selepas status beliau muatnaik dk Instagram, lantas netizen dan pengikut pemain ini tahu dan berpendapat adalah merujuk masalah pembayaran gaji yang masih tertunggak oleh pemain itu. Ramai yang turut bersimpati terhadap beliau. Semoga Khairul Izuan tabah dan terus beri komitmen terbaik bersama Kelantan.

Admin harap semoga isu masalah bayaran gaji di kem Kelantan dapat diselesaikan dengan sebaik mungkin semoga pemain-pemain terbela dan dapat meneruskan permainan yang terbaik.

Kredit - semuanyabola

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.