Header Ads

Senarai Pemain JDT 2019 Liga Super

Senarai Pemain JDT 2019 Liga Super | Jika musim lalu pasukan Johor Darul Takzim adalah penyandang juara Liga Super 2017 dan juga Piala Malaysia 2017. Mampukah musim baru ini JDT mengekalkan takhta liga? Persoalannya berbalik persiapan jurulatih JDT, Ulisses Morais yang sudah tentu mahu mengekalkan status ini walaupun beliau baru saja membimbing pasukan ini beberap bulan lalu.

Senarai Pemain JDT 2018 Liga Super

Menurut gosip-gosip perpindahan pemain 2018, JDT akan memperkuatkan bahagian penyerang dan kemasukan semula Harris Harun untuk memenuhi kuota pemain import Asia Tenggara bagi musim Liga Super 2018. Manakala, Guerra akan diturunkan pangkat semula ke JDT II. Adakah posisi bek tengah yang ditinggalkan oleh Marcos Antonio terus dikekalkan atau digantikan pemain yang lebih muda di posisi tersebut. Jom lihat di bawah senarai pemain JDT Liga Super 2018.


Senarai Pemain JDT 2019 Liga Super 


Berikut adalah dikongsikan senarai pemain JDT 2018 Liga Super Malaysia :

IN

● Adam Nor Azlin (Selangor/ Pertahanan) - RASMI
● Syamer Kutty Abba (Penang/ Tengah) - RASMI
Harris Harun (Home United/ Tengah) - LOAN RETURN
● Fereyra Diaz (Leon/ Penyerang) - RASMI
● Luciano Figueroa (Retired/ Penyerang) - RASMI

OUT

● Azamuddin Akil
● R. Gopinathan - Melaka United
● S. Chanturu - Melaka United

Baca juga :
● Senarai Penuh Perpindahan Pemain Baharu Liga Super 2018

Semoga dengan kemasukan beberapa pemain baru ini dapat membantu pasukan juara Liga Super 2017, JDT terus melakar kejayaan di Liga Super Malaysia 2018. Selamat maju jaya kepada pasukan Johor Darul Takzim!

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.