Header Ads

Senarai Pemain Kedah 2021 Liga Super

Senarai Pemain Kedah 2021 Liga Super | Musim lalu Kedah dianggap pasukan feveret dalam perebutan takhta Liga Super 2017. Walaubagaimana pun, skuad Helang Merah berjaya menamatkan musim di kedudukan nombor ke-4 di belakang JDT, Pahang dan Felda United. Pasukan Kedah juga adalah penyandang juara Piala Sumbangsih 2017 dan Piala FA 2017.

Senarai Pemain Kedah 2018 Liga Super

Mampukah musim baru ini Kedah terus memberikan saingan dalam perebutan takhta Liga Super 2018?  Menurut gosip-gosip perpindahan pemain 2018, Kedah akan mencari pengganti di bahagian posisi penyerang dan bek dimana dua pemain import Kedah telah memilih jalan keluar untuk ke pasukan lain musim hadapan. Pemain yang terbabit adalah Ken Ilso dan Zac Anderson! Siapakah pemain import yang bakal memasuki ke skuad Hijau Kuning? Jom lihat di bawah senarai pemain Kedah Liga Super 2018.


Senarai Pemain Kedah 2021 Liga Super 


Berikut adalah dikongsikan senarai pemain Kedah 2018 Liga Super Malaysia :

IN

* Akan dikemaskini

OUT

● Fitri Omar → Terengganu FA
● Syazuan Hazani → PJ Rangers
● Ken Ilso
● Zac AnAnderson

BACA JUGA : Senarai Penuh Perpindahan Pemain Baharu Liga Super 2021

Semoga dengan kemasukan beberapa pemain baru Kedah dapat membantu pasukan juara Piala FA 2017, Kedah terus melakar kejayaan di Liga Super Malaysia 2018. Selamat maju jaya kepada pasukan Kedah FA!

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.