Header Ads

Siaran langsung keputusan Real Madrid vs Atletico Madrid final UEFA 29 Mei 2016

Siaran langsung keputusan Real Madrid vs Atletico Madrid final UEFA 29 Mei 2016

Sekali lagi ulangi sejarah Real Madrid bakal bertemu dengan Atletico Madrid di pentas final UEFA 2015/2016. Sebelum ini kedua-dua pernah bertemu pada tahun 2013. 


Dalam ulangan final 2014 di Lisbon, yang menyaksikan tuntutan Real yang dicari kemenangan kesepuluh dalam pertandingan itu, Atletico akan keluar untuk membalas dendam.
Diego Simeone telah kagum dengan paparan pertahanan cemerlang mereka, tetapi ia adalah kerja yang mempesonakan dari orang-orang seperti Antoine Griezmann dan Saul Niguez, yang ditembakkan ke arah akhir, melalui kemenangan ke atas behemoths Barcelona dan Bayern Munich.
Tetapi, dalam dugout yang bertentangan, Zinedine Zidane, tahu dia di puncak sejarah dan boleh menjadi orang ketujuh yang pernah memenangi pertandingan tersebut kerana kedua-dua pemain dan pengurus.

Keputusan Real Madrid vs Atletico Madrid final UEFA 2015/2016

* akan dikemaskini 

Ia akan menjadi satu pertempuran yang cemerlang dalam Milan sebagai perjuangan dua La Liga pasukan itu untuk kemuliaan, dan mana yang lebih baik untuk mendengar ia daripada di stesen radio sukan terbesar dunia?  

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.