Header Ads

Live Streaming Kedah vs JDT Final Piala Malaysia 2017 Online

Live Streaming Kedah vs JDT Final Piala Malaysia 2017 Online | Anda penyokong pasukan Kedah atau Johor Darul Takzim? Pasukan manakah bakal menjulang trofi Piala Malaysia tahun ini? Nantikan perlawanan menarik antara pasukan Kedah menentang JDT dalam aksi akhir TM Piala Malaysia 2017, dimana kedua-dua pasukan mempunyai kelebihan masing-masing. Perlawanan ini dijangka berlangsung pada 4 November 2017 di Stadium Shah Alam pada 9 malam dan disiarkan secara live di saluran TV3.

Live Streaming Kedah vs JDT Final Piala Malaysia 2017 Online

Jika menilai dari prestasi semasa, kedua-dua pasukan mempunyai peluang sama rata untuk menjulang trofi ini. Sepertimana kita tahu pasukan JDT adalah penyandang juara Liga Super 2017 manakala skuad Helang Merah telah menggenggam 2 trofi musim ini iaitu Piala Sumbangsih dan Piala FA 2017. Memang sama kuat bagaikan ruas bertemu buku. Okay bagi anda yang tidak dapat hadir ke stadium atau tidak tonton secara live di tv, admin turut kongsikan link live streaming Kedah vs JDT untuk tontonan di internet (online).

Live Streaming Kedah vs JDT Final Piala Malaysia 2017 Online 


Tarikh : 4 November 2017 (Sabtu)
Masa : 9 malam
Stadium Shah Alam
Live Streaming : TOLONG SHARE PAGE INI!

LIVE 2 : TONTON SINI 


Keputusan Kedah vs JDT Final Piala Malaysia 2017 Online 


KEDAH vs JDT 

Adakah Piala Malaysia 2017 akan menjadi milik pasukan Kedah atau JDT? Jangan lupa tonton siaran langsung Kedah vs JDT dalam aksi akhir Piala Malaysia secara live di tv dan streaming online.

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.