Header Ads

Senarai Pemain Import JDT 2021 Liga Super

Senarai Pemain Import JDT 2021 Liga Super. Siapakah pemain import JDT baharu Liga Super 2021? Juara bertahan Liga Super 2018, Johor Darul Ta'zim (JDT) telah membuat rombakan pemain import dengan lebih awal dari pasukan yang lain dimana mereka telah membawa masuk semula bintang JDT, Pereyra Diaz dan juga Luciano Figueroa ke pasukan itu. Selain itu, JDT juga akan membawa masuk semula pemain tengah Singapura, Hariss Harun yang telah dipinjamkan ke Home United musim lalu.

Senarai Pemain Import JDT 2019 Liga Super

Lebih kejutan, menerusi laman portal Johor Southern Tigers mengesahkan kemasukan pemain berkacukan Barbados-Malaysia iaitu Corbin Ong yang akan menyarung jersi kelab pasukan Harimau Selatan itu musim 2018. Manakala pemain import JDT yang lain kemungkinan Guerra, Ghaddar dan Cabrera akan ke pasukan lain. Status pemain import ini masih jadi tanda tanya?

Senarai Pemain Import JDT 2021 Liga Super 


1. Luciano Figueroa  - Dari Retired
2. Pereyra Diaz - Dari Kelab Leon
3. Hariss Harun - Loan Returned Dari Home United
4. Corbin Ong - Dari Kelab Go Ahead Eagles

BACA JUGA : Senarai Penuh Perpindahan Pemain Baharu Liga Super 2021

Semoga dengan kemasukan pemain baharu JDT ini dapat memperkuatkan lagi jentera pasukan Harimau Selatan itu untuk mengharungi dalam kejohanan Piala AFC 2018 dan juga Liga Super Malaysia 2018.

Kredit gambar : JST

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.